ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღبــ دبختـــ ــی مـــــ نღ


وای سلااااااااااااااااااااااااااااااااام بچه ها...

این تابستونی به حد مرگ بیکار و به همون اندازه هم کاردارم...

درواقع اصلا حال و حوصله این کارا رو ندارم...

بی خیال.سه شنبه میخوایم بریم شمال خیلی حال میده راستش من عاشق سفرو این ور اونور رفتنم...

حالا در مورد کارام بگم...

ما یه غلطی کردیم رفتیم هنرستان...

خداییش رشته ام رو دوست دارم معدلمم شد17خرده ای...

اما مشکل من بدبخت اینه که سال سوم دبیرستان همه ی درسا مون عملین...

تقریبا میشه گفت اصلا تئوری نداریم...

یعنی من سال دیگه ریاضی،عربی،زبان فارسی،ادبیات،زبان سوم ندارم...

منم میخوام پیش دانشگاهی هنر بخونم در نتیجه واسه کنکور اینارو لازم دارم...

منم که مشاالله خوش شانس عروسی خواهره هم افتاد این وسط...

خلاصه خر تو خریه اینجا...




نمی دونم چطور بگم همه وجود من توئی

حتی تو خواب تو بیداری تو لحظه لحظه هام توئی

کاشکی میشد فقط یه بار تو رو تو آغوش بگیرم


بهت بگم دوستت دارم تا اون روزی که بمیرم

فقط بدون دوست ندارم تو اون چشات غم ببینم

اون روز اگه بیاد منم تو قلبم ماتم میگیرم

نمی دونم چی بنویسم تا وصف خوبیهات باشه

خیلی کمه واژه ای که لایق وصف تو باشه

بیشتر از این نمینویسم ولی از اون ته دلم

داد میزنم باز هم میگم فدای تو دوستت دارم