ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"





به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است
..."


به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیست..."


سلام بچه ها...

خوفید...؟

یه خبر بدمن دوباره  امتحانام  شروع شد...

اونم چی؟امتحانای خرداد...

به خاطر همین نمی تونم تند تند آپ کنم...

اصلا باورم نمیشه سال داره تموم میشه...

تورو خدا دعا کنید امتحانامو خوب بدم...

 

اینم چند تا عکس از علیشمسسسسسسسسسسسسسسس...





عشق منه...

خیلی دوستون دارم...

یادتون نره دعا کنید...

تا بعد بااااااااااااای...

نظرات 3 + ارسال نظر
آیسودا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

محمد بهرامی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.romancelove.blogsky.com

سلام خوبی
ایشالله با کمک خدا و امدادهای غیبی قبولی
البته آدم پیش خدا قبول باشه
بااااااااااااااااااااااااااااااای

محمد بهرامی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.romancelove.blogsky.com

سلام منم که هر وقت میام تو این وبلاگ باید این دوتا را ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد