ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"





به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است
..."


به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیست..."


سلام بچه ها...

خوفید...؟

یه خبر بدمن دوباره  امتحانام  شروع شد...

اونم چی؟امتحانای خرداد...

به خاطر همین نمی تونم تند تند آپ کنم...

اصلا باورم نمیشه سال داره تموم میشه...

تورو خدا دعا کنید امتحانامو خوب بدم...

 

اینم چند تا عکس از علیشمسسسسسسسسسسسسسسس...





عشق منه...

خیلی دوستون دارم...

یادتون نره دعا کنید...

تا بعد بااااااااااااای...

ღخبرღ



هرجا بودی یادت نره یه عاشقی به یادته

دو چشم منتظر به در همیشه چشم به راهته

هرجا بودی یادت نره یه بیت جا مونده داری

یه هنجره پر از غزل تو غیبتت تو ساکته

تو ای عزیز هرجا بودی طنین این صدا بودی

برای زنده بودنم نفس بودی هوا بودی

قدم قدم تو جاده ها دلیل رفتنم شدی

تو خود تنم شدی حتی اگه جدا بودی

هرجا بودی یادت نره یه عاشقی به یادته

دو چشم منتظر به در همیشه چشم به راهته

فقط خیال ناز توست که این سکوت رو میشکنه

دست نجیب تو فقط تار دلم رو میزنه

هرجا بودی یادت نره دلم اسیر خواستنه

وقتی نباشی کاره من روز و شب رو شمردنه


سلام...

خوبید؟چه خبر؟

من که کلی خبر دارم..

اگه گفتید چیه؟


اولیش تموم شدن امتحانامه....که به نظر خودم خوب دادم..

دومیش این که دیروز کارناممو گرفتم.. همشو گند زده بودم...

نه راستش همشو گند نزده بودم فقط 3تاشو...نه4تاشو...نمیدونم

آخریش این که واسه هفته ی دیگه نمایشگاه همون شروع میشه ...

منم باید کارامو تموم کنم بدم بهشون پس نمیتونم بازم بیاپم...

فعلا تا دفعه ی دیگه بایییییی