ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღیوهــــــــــــــــــــــــــــوღ

واااااااااااااااااااااااای سلام...

خیلی خوشحالم امروز امتحانام تموم شد...

احساس میکنم یه بار سنگین از رو دوشم برداشتن...

آخ خدا یعنی من تو این 90 روز تابستون چی کار کنم....

خب دیگه ولش کن زندگی رو عشق است...

کلا صـــــــــــــــــــــفا...

تا بعد بـ ایـــــــــ ی





تازه چشمهایم به روشنا عادت کرد ه بودند


که ستاره ها


به سمت سپیدی محو دنباله نمناک یک دنیا ابر پر باران رفتند


ستاره های لخت و پوست ولرم ماه با حضور مهربان ِ مهتاب


آسمان را ترک می کردند.


باید خیال بوی گلپر و


نور سپید رازگونه ی مهتاب را


فراموش کنم


فقط یک رویای کوتاه بود.


ستاره ها مات و مبهوت ته جاده رفتن


به تشنگی آسمان بی ستاره می خندیدند


و ابر پر باران ِ خاکستری دلگیر


در حجله چهل ستاره بی بازگشت،


بر مزار ستاره ها


فانوس روشن کرده بود.


در تاریکی مطلق


باران بود که می ریخت


که می ریخت





وقتی از شدت خشم از دست زندگی نمی گریم از شدت تاسف استفراغ می کنیم . از

بیهودگی روزهایمان باید گفت.از این روزمرگی.ازاین بی خبری. نمی دانم کی از دست این

زندگی رها خواهیم شد اما این را می دانم ملال هیچ وقت تنهایم نخواهد گذاشت.به یاد این

جمله از درجه صفر نوشتار افتادم .ایا ملال مالیخولیای من است.


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

محمد بهرامی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://romancelove.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی
ممنون سرزده بودی شرمنده دور شد
هم شعرت زیبا بود و هم متنت
فعلا بای
موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد