ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

ღشیرین تر از شکلاتღ

"همیشه سعی کن اخلاق و رفتارت شیرین تر از شکلات باشه"

اولین پست

سلام بچه ها...

این اولین پستم تو وب جدیدمه...

امیدوارم خوشتون بیا...

بازم بهم سر بزنید...


شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی



تو را با لحجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم ...
و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی
دلم حیران و سرگردان چشمانیست رویایی
و من تنها برای دیدن زیبایی آن چه تو در سر داشتی
از تنهایی و حسرت رها کردم ...
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی
نمی دانم کجا تا کی برای چه
ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارد
و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت و
بعد از رفتنت ...
و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید
کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت
تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو
در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم
و من در حالتی مابین اشک و حسرت و تردید
و من در اوج پاییزی ترین ویرانه ی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر
نمی دانم چرا ...
شاید به رسم و عادت پروانگی
من باز برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد بهرامی جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.romancelove.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سر زدی ************************
خوب بود قشنگ و زیبا*******************************
اولین کسی هم بودم که واسط پیغام گذاشتم امیدوارم پا قدم خوبی داشته باشم********************************
بای********************************************

حمید شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ق.ظ http://axi.blogsky.com

سلام
ممنون سر زدی.مطلب قشنگی بود.
موفق باشی
بای

محمد بهرامی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.romancelove.blogsky.com

سلام اومدم ببینم آپ نکردی گفتم سلامی هم عرض کنم
لینکت هم کردم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد